Helgen

I fredags så gick jag i skolan som vanligt. Efter det åkte jag hem och sen mot kvällen så kom Amanda, Linnea, Viktor, Elias och Oggy hem till mig. Vi var bara där ett tag tills vi tjejer hade fixat oss klart. Då drog vi till en kille men var inte där så länge, det var inte så lyckat om man säger så. Efter det drog vi vidare till en tjej som heter Julia. Där var vi hela kvällen, pratade, umgicks osv. Det var mer lyckat!! Sen åkte jag, Amanda, Viktor och Elias hem till Elias. Där lagade vi alla mat (okej förutom Amanda för hon däckade i soffan dirket), pratade osv. När vi vaknade sen så degade vi i sängen ett tag, gick ner och kollade på en Disney film haha och sen bestämde vi oss för att gå och äta pizza/kebab, mums. Efter det tog jag och Amanda bussen hem.
 
Vi åkte hem till mig och började kolla på The Carrie Diaries som nyss kommit ut, bästa. Kan inte säga att vi kollade speciellt mycket för båda somnade rätt fort, så skönt. När vi vaknade så åkte Amanda hem, jag åt middag och sen låg mest i sängen. Strax innan 8 så åkte jag och Amanda till Linnea där även Felicia och Andrea var. Vi hade myskväll med massa chips, glass, godis, saft och film. Det var så gos. Skönt också att ta det lugnt för en gångs skull och umgås med mina pullor. Jag och Amanda sov kvar och i morse vaknade vi alla i soffan. Hade alltså inte hunnit gå upp till sovrummet för alla hann somna. Men skönt var det iallafall! Vi käkade sen frukost och efter det åkte jag och Amanda hem. Sen dess har jag bara tagit det sjukt lugnt, ätit middag och sen även läst lite ur min Engelska bok.. Ska snart träna lite, duscha och sen blir det solsidan, Johan Falk och sooooova.  Ladda inför en ny vecka i skolan med prov, redovisning, inlämning osv!! WOOHOO TAGGA
Postat av: Julia

hej, efter sommarn ska jag börja gymnasiet och jag funderar lite på thoren buiseness school. Kan du inte berätta lite om skolan? Vilken linje och så du går? Skulle bli hur glad som helst :)

2013-11-10 @ 22:42:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback