Händelserik och bra dag

Började 8 vilket inte var så najs men var faktiskt inte så trött som jag brukar (?). Skönt. Fick väldigt mycket gjort i skolan idag. Har hyfsat koll på samhällskunskaps provet nästa vecka och i historian kom mig grupp as långt *applåder*. Till lunch gick jag, Filippa, Evelina och Frida till donken då maten i skolan var snusk, haha. 
 
Som många av er säkert inte missat så är det kladdkakans dag idag, muuums. Efter vi varit på doken så mötte vi upp resten och drog mot slussen där vi skulle ha idrott. Vi gick in på ica och köpte 2 kladdkakor som vi sedan åt i idrotshallen medans vi kollade på klassen innan som spelade fotboll. Precis som dom så spelade vi fotboll på idrotten och det var verkligen skitkul. Saknar faktiskt det en del, fast skulle dock inte vilja börja igen. 
 
Efter dansen åkte jag till tandläkaren för att laga ett hål. Var där i en timme (lite långtråkigt ja) och sen åkte jag hem. Väl hemma så lagade jag lite goda mackor osv som jag sedan åt framför Elsas Värld. Då hände väl en lite mindra rolig sak. Hade fått bedövning när de skulle borra så hade ingen känsel i kinden, tandköttet eller tungan. Helt plötsligt när jag tuggade på min macka så såg jag att det kom blod på den. Sprang då till spegeln och såg att jag bitit rejält i läppen.. Dirket efter råkade jag göra det igen, ajjjjj. Eller okej vadå ajjjj, hade ju bedövning så kände inget som tur var. Läppen svullnade då upp riktigt mycket, som ni kan se på bilden haha. Trots det så åkte jag till dansen och det ångrar jag inte. Visst såg jag ut som ett misshandlat mongo och väldigt många la märke till det men det var skitlkul iallafall. Vi fick lära oss en del till dansen som vi ska ha på uppvisningen, kommer bli riktigt bra tror jag!! 
 
Nu har jag kommit hem och ska strax duscha. Snart kommer även bästavän och sover här. Ska bli så mysigt. Vi har en del att prata om och har inte riktigt umgåtts så mycket denna vecka, då hon även inte var med mig idag innan dansen och inte var med på dansen heller. Aja, kanske för mycket text för er att läsa nu så avslutar här. Puss på er alla!!!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback