En såndär tråkig lista som ingen läser

UTSEENDE
Hur lång är du? Ca. 164
Hårfärg? Blond
Ögonfärg? Blåa
Skostorlek: 37
Är du nöjd med ditt utseende? I stort sätt ja!
Är du mogen? Ja det är jag, men har även mina omogna sidor :P

TYCKER DU OM ATT…
Kramas? Ja, mys
Kyssas? Självklart
Prata? Men jaaaa
Sova? Bästa<3333
Gå upp tidigt? Nej fy ush
Lyssna på musik? Vet inte vad jag skulle göra utan musik
Vara ensam? Oftast inte men kan vara skönt någon gång ibland (dock inte under längre tid)
Att vara kär? Aldrig varit men det verkar gos
Vara i skolan? Det är väl kul tack vare mina babeees
Kolla på film? Ja, men brukar ofta somna hihi

KÄRLEK
Är du kär? Nix
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Det tror jag säkert hänt när man var mindre
Är du rädd för kärleken? Nja
Har du kysst någon som varit riktigt dålig på det? Ja hahahha stackare
Har du någonsin haft ett seriöst förhållande? Nä aldrig
Har du någonsin gillat något utan att berätta det för personen? Si

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? Testat några gånger ja
Däckat? Haha inte sådär rejält men kan ha hänt ja
Tycker du att det är coolt att supa? AAAA OMG
Kysst en främling? Japp
Pussat en tjej? Jaaa
Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nej gud
Gråtit inför mer än 10 personer? Ja haha
Smygit ut? Si
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Nepp
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Aa
Gråtit dig till sömns? Säkert någongång
Gråtit framför någon du älskar? Många gånger
Vaknat av att du gråter? Faktiskt en gång pga en mardröm som mamma dog i haha </3
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Haha ja till min älskade syster
Slagit någon på skoj? Si senorita
Blivit slagen på skoj? Yessss I have
Har haft snöbollskrig? Jadåå
Inte sovit på en hel natt? Det har hänt ja
Blivit jagad av polisen: Faktist hehe
Varit på sjukhuset? Mm
Sovit i över 12 timmar? Aa fett skööönt
Varit ute en hel natt? Ja
Bråkat med en vän? Ja
 
FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Det verkar så jävla fint och underbart
När kramade du någon sist? En timme sen ungefär
Saknar du någon speciell person? njaa ingen jag kommer på
Har du svårt för att bli kär? Ja, väldigt svårt tyvärr
Är du singel? Always single<3
 
 
SENAST DU...
Åt: Äter nu!
Pratade i telefon: För någon timme sen
Var arg: Var lite små irriterad på Amanda i fredags för hon glömde några saker i fredags, haha babe
Kysste någon: Måste varit förra helgen
Sov hos någon i samma kön: Lördags, alltså igår
Sov hos någon i motsatt kön: I fredags
Fick en komplimang: Förrgår tror jag 
Skrattade: Nyss, åt mitt mongo till lillasyster
Grät: Vet inte riktigt, ett tag sen
 
HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: Ja, eller svimmat med mening men då är man väl medvetslös ett tag?
Hånglat med nån riktigt ful? Tyvärr har det hänt hahahahha
Hånglat med fler än 50 pers? Nej så många tror jag inte
Gjort något riktigt dum? Ja det har jag säkert
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på någon nyårsafton? Nej druckit på nyår ända sen födseln du vet
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Skämts över dina föräldrar? Jaaaa haha
Sagt jag älskar dig och menat det? Flera gånger!!
Tagit droger? Nej
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? Idioter
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nja, beror på hur man ser det
Är du ensam nu? Yes det är jag
Vill du gifta dig? Ja åh verkligen
Vill du ha barn? Två flickor!
 
 
 
SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng? Måste nog vara Amanda tror jag
Såg dig gråta? Amanda
Smsade dig senast? Mamma
Kramade dig? Amanda igen haha
Du sov hos? Linnea
Smsade dig: Mamma
Ringde dig: Irene
Skrev till dig på Facebook: Viktor
Du pratade med: Milla
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? Nix
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Aa
Sjungit? Sitter och sjunger förfullt nu
Saknat någon? Nja, ja jo om man tänker efter
 
HAR JAG?
Digitalkamera? Nej system
Telefon på rummet? Nix
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Haha nej
Bra kompisar? Helt klart världens bästa
- självklart är inne alla underbara vänner med utan slängde bara ihop ett snabbt collage
Postat av: Elsa

Skostorlek 37? Då finns det nog några skor som kan passa dig i våran bloppis. Bl.a. Converse och Dr martens. Kika in, grymma priser!

2014-04-05 @ 14:16:20
URL: http://elsajohnsen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback