Tylösand

Hej på er! Somnade kanske vid 4 igår efter att jag, Amanda, Alex och Calle kollat lite på Titanic. Tidigt i morse åkte även kära Amanda hem.. Var så trött så sa hej då till henne i stugan och gick och la mig igen. Sen blev jag väckt att Victor som kom vid 11. Åt då frukost och solade lite på innegården. Är sjukt fint väder idag så nu är vi påväg mot Tylösand. Några andra av killarna tar moppe dit men jag, Victor och Hampus fick ta buss dit pga för lite plats. Vi ska vara där ett tag, sen dra till stan och köpa en grej och sen åker vi hem. Vet inte helt hur planerna för ikväll ser ut så det återstår att se helt enkelt. Ha en bra dag, puss

Postat av: Anonym

Hej moa!
Kan du förklara på en bild vem som är vem?...
Fattar typ inte vem som är vem av killarna :)
Kram <3

2013-06-20 @ 15:47:07
Postat av: Anonym

Vart kommer din shorts ifrån ??:)

2013-06-20 @ 16:56:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback