thank god it's friday

Kalle och Johan drog lite över 3 igår efter att vi hade chillat i min säng, löjlat oss, tagit lite bilder, kollat på lite klipp på youtube (då jag självklart somnade) osv. Gick och la mig dirket när de gick för var supertrött verkligen. Ställde klockan vid halv 11 pga att jag inte ville sova bort hela dagen men pallrade inte upp mitt ass förens nu. Planerna för idag är att jag, Alice, Amanda och Dessie ska träffas. Vet ej om det var bara på kvällen eller lite på dagen också, återstår att se helt enkelt. Annars idag hade jag tänkt att städa mitt rum, duscha måste jag göra också och sen funderar jag faktiskt på att träna, gå ut att springa eller så. Känns behövligt faktiskt. Ja, men vi får se. Ska först ta och käka frukost iallafall, puss&kram
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback