svar om klänningar

Vart har du köpt din bal och skolavslutningsklänning?
 
Vart har du köpt klänningen du hade på balen och den du hade på skolavslutningen? Båda är verkligen jättefina!
 
Svar: Klänningen jag hade på skolavslutninge köpte jag på hemsida Xenia.com de har massa snygga klänningar så tycker ni alla ska klicka in! Och den jag hade på balen lånade jag av min syster som är något/några år gammal och den är från Ginatricot. Tack så mycket!
 
Vart har du köpt klänningen som du har på din header? Skitsnygg, den passar dig verkligen :)
Svar: De är från H&M och kostade endast 99:- har jag för mig. Superskön! Åh tack så mycket! Kram
 
 
 
Postat av: Anonym

Hej Moa!
Jo jag har köpt en likadan klänning som dig från Xenia och jag undrar bara vad du hade för slags BH under den eftersom att ryggen är ganska öppen och jag vill helst inte gå runt med en synlig BH. Skulle verkligen vara jätte snällt om du kunde svara på den här frågan då jag ska på bröllop på fredag och tänkte ha klänningen då. Tack på förhand! Kram Linnea

2013-06-20 @ 00:03:24
Postat av: Anonym

Hej Moa!
Jo jag har köpt en likadan klänning som dig från Xenia och jag undrar bara vad du hade för slags BH under den eftersom att ryggen är ganska öppen och jag vill helst inte gå runt med en synlig BH. Skulle verkligen vara jätte snällt om du kunde svara på den här frågan då jag ska på bröllop på fredag och tänkte ha klänningen då. Tack på förhand! Kram Linnea

2013-06-20 @ 00:03:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback