so close.

En sak slog mig nyss. Nästa vecka vid den här tiden är det sommarlov. Sommarlov som man väntat på hela året. Som man gått och räknat ner dagarna till. Åh kan inte vänta. Långa dagar, sena nätter, stranden, vännerna, låtarna, maten, värmen, glädjen. Känns så overkligt att det är så nära. 4 dagar kvar. Det är ingenting. Det kan liksom inte ha gått ett helt år sen förra sommaren. Tiden har gått så fort. Sen om 4 dagar så slutar jag i Lyckeby. Kommer alltså aldrig gå i den skolan mer, med alla människor, lärare osv. Sjukt. Det känns så skönt då jag verkligen är trött på min skola. Ska bli skönt att komma till en ny skola, nya möjligheter, träffa nya vänner. Känns som en ny start helt enkelt. Men mitt i allt bra känner jag ändå att jag kommer sakna Lyckeby. Tryggheten. Man vet liksom hur allt går till. Känner redan nu att jag kommer sakna det saker jag aldrig kunde trott att jag skulle sakna. Men allt kommer bli bra. Så jäkla bra. Är taggad för en förändring och även om jag inte har någon aning om hur det kommer bli känns det bara bra. Men fram till dess ska jag ha en sjukt bra sommar med massa roliga minnen. Njuta upp till 100% och jag ska verkligen ta vara på varenda sekund. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback