skolavslutningen

Då har jag slutat nian då. Shit vad jag grät. Helt sjukt. Gick liksom inte att hålla in tårarna och när många andra grät blev det ännu mer. (som man ser på en del bilder). Trodde helt ärligt inte att det skulle vara såhär jobbigt att lämna lyckeby. Nu när man kommit närmre alla blev det ännu jobbigare.. Känns sjukt att allt är över. Känns så tomt, att jag inte kommer gå i samma skola som alla människor och träffa dom varje dag. Men det var iallafall en fin avslutning, trots att vi var i matsalen och det ändast var vi 9:or + föräldrar och vänner. Fick mina betyg också och är sjukt stolt! Jag och Amanda fick även bäst betyg i vår klass och fick gå upp på scenen för att ta emot diplom + en pressent. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback