Question & Answer

 
Jag tänkte beställa en sån bikinitopp du har på bilden och därför undrar jag vilken storlek du har i din. För jag ser ungefär ut som du i kroppen :) Älskar din blogg, kram
Svar: Det är stl s/p står det. Så small av något slag skulle jag gissa på! Åh, tack så mycket, kram
 
Vart kommer din shorts ifrån ??:)
Svar: Det är Amandas shorts, men tror det är från Gina. Dock är de köpte förra året tror jag, kram
 
Hej moa! Kan du förklara på en bild vem som är vem?... Fattar typ inte vem som är vem av killarna :) Kram<3
Svar: sorry för ful bild men gjorde mitt bästa
Från vänster: Victor, Nils, Alex, Kalle, Linus, Hugo, Calle. Sen finns det några fler men har ej bild!
 
Hur många syskon har du? Visa bild på dom! Älskar din blogg :)
Svar: Jag har 4 syskon, visst! Tack så mycket :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback