mysig dag

Hej finisar! Mötte Vendela och Amanda vid Hötorget 20 i 7. Då gick vi till bio och köpte biljätter. Jag hade inte hinnut äta middag så vi drog till donken, köpte med oss mat och gick in på bion. Filmen var helt ok, lite werid men man måste liksom se den. Efter bion åkte jag hem till mig och sen kom Amanda. Vi gick nästan dirket till drevan för att träffa Amandas lillasyster Matilda som fyller 14 år idag, så grattis igen till henne! Gick dit för att lämna en present som jag gjort. Hon fick en marabou choklad och en tavla haha. Hon blev helt tårögd när hon fick den, åh så himla söt. När vi grattat henne färdig gick jag och Amanda upp på berget och satte oss, pratade om massa saker och lyssnade på musik. Så mysigt. När det var dags för henne att dra hem gick jag förbi sågen och mötte upp Linnea som ska slagga hos mig. Vi pratade massa på vägen hem och nu sitter vi vid datorn. Ska snart fixa lite gott att äta! Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback