let's get fixed.

Gick rätt bra på Kabarén idag även om den inte var så jäkla bra. Kommer lägga upp bilder samt lite videos från den som jag ska låna av Amanda när hon har lagt upp det på hennes blogg! Så det kommer antingen idag eller imorgon. Och då ska jag även berätta vad jag uppträdde med, i vilka nummer osv!
 
Efter skolan gick jag hem och började fixa lite smått med grejer. Sen för ett tag sen kom Linnea och vi har börjat fixa oss till avslutningsmiddagen ikväll med alla 9:or. Vill vara ute i god tid och inte stressa + att jag ska fixa håret osv på några så måste vara klar med mig då först. Ska bli jättekul på middagen, lite sorligt bara. Sista måltiden med alla 9:or från lyckeby och med klassen. Inom ett dygn kommer allt vara över och det känns tomt. Är chockad över att jag säger detta men börjar redan "sakna" allt och en del av mig vill gå kvar i lyckeby, iallafall ett litet tag till. Hur mycket jag än hatar skolan. Men ja, nog om det. Ska gå tillbaka till att fixa mig så hörs vi! Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback