last friday night

Hej babes! Vaknade för en kvart sen, skulle egentligen gå upp hel men så blev det inte riktigt. Kvällen igår blev jättelyckad hos Alice. Lärde känna lite nytt folk, umgicks, körde lekar och hade det bara allmänt trevligt. Tack för igår Alice och för jag fick komma! 
 
Idag så ska jag och Amanda träffas för att ha photoshoot. Vi ska åka in till lite olika ställen i stan. Kommer fota idag, i skåne och även i haverdal så vi får vekrligen hoppas på att jag får någon superbra header bild. Tror inte jag kommer få den jag vill idag men det är ändå kul att ha lite nya bilder till bloggen, right? Men ska ta och börja fixa mig nu samt äta frukost så vi kan ge oss iväg snart!
Bilder från gårdagen
Postat av: Anonym

Kan inte du göra någon sminkvideo någon gång?:)

2013-06-29 @ 13:30:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback