gårdagen

Tänkte blogga igår men det gick inte att föra över bilder så det sket sig. Men jag tänkte berätta lite kort om gårdagen. Victor kom somsagt och vi drog nästan direkt till tennisbanan allihopa. Det var så sjukt fint väder så vi bestämde oss för att dra hem och sola istället. Senare mot eftermiddagen drog jag Amanda och Victor till affären för att handla lite grejer då alla skulle grilla hos oss på kvällen. Alla kom mellan 7-8 och började laga mat. Vädret var fortfarande fint så vi satte ute. Så mysigt! Kvällen slutade med att alla satt runt grillen med filtar och pratade. Jag, Victor och Amanda åt även en supergod efterrätt som vi gjort. Sen började folk dra och vi gick in för att kolla på tv. Dom sista drog någongång mellan 3-4, kommer ej ihåg då jag hann somna innan. Avslutar med några bilder från igår!

 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback