fredag 14 juni

Hej fina ni! Dagen har mest bestått av att packa och vila. Har varit sjukt trött, energin låg på 0. Lyckades somna någon timme innan det var dags att åka till mormor för tt hämta några grejer. Sen när jag fick i mig lite donken blev jag piggare. Tog också en dusch så känner mig äntligen fräsch. När jag stod i duschen kom Linnea och vi har mest pratat sen dess. Vet inte om vi bara är hemma ikväll för att packa klart allt, fixa osv eller om vi drar till Skrubba. Beror på om vi hinner, för har en del att göra. Aja det återstå att se. Tänkte bara säga att jag lever och ska försöka göra lite tidsinställda inlägg som kan komma upp i veckan då bloggningen inte kommer vara lika bra då vi åker iväg. Men ska iallafall försöka göra mitt bästa! Kram

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback