first day of summerbreak

Hej kära ni! Kvällen igår vart lyckad och spenderades med massa trevligt folk. Först var vi vid drevan och när alla började dra där ifrån åkte jag och Johan till en kille för att träffa min kusin och några av hans kompisar som Johan kände. Kom hem lite efter 4 och gick då dirket och la mig. Vaknade 12 och sen dess har jag duschat, städat hela mitt rum och mest tagit det lugnt. Vädret är ju sjukt dåligt också så det blir nog en sitta inne dag. Kan behövas då det varit full rulle i flera dagar, har inte sovit så mycket de senaste dagarna, har en del grejer att fixa här hemma osv. Känner mest för att bara vara hemma i myskläder och ta det lugnt hela dagen men vi får se om planerna ändras på något vis. Sitter nu och ska börja skriva packlista till Halmstad. Åker dit tidigt på lördag morgon med mina älsklingar Amanda & Linnéa. Åh gud vad kul det ska bli och som vi längtat! Kan inte fatta att det bara är två dagar kvar. För er som inte vet så har jag landställe i Halmstad/Haverdal! Kramis

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback