dagen

Nu är vi hemma från stan. Photoshooten gick bra tror jag, inte kollat på någon bild än så man vet ju aldrig. Först åkte vi till ett tågspår där vid erikstadsbadet och fotade. Efter det köpte vi jordgubbar och satte oss i en park, så gott. Efter det åkte vi vidare in mot gamla stan för att fortsätta att fota. Det tog ett tag att hitta en bra plats, med bra ljus, och utan alla turister gåendes i gränderna. Det var helt proppfull. När vi kände oss klara så satte vi oss på ett jättemysigt café och åt. Supergott verkligen. Sen var det dags att åka hem och vi stannade vid medis för att kolla i lite affärer. Riktigt mysig och sommrig dag!
 
Snart kommer Rebecka hit och jag ska bara fixa lite grejer innan vi tre drar till Amanda. Ikväll ska vi även träffa Fanny, så får se vad vi hittar på. Sover sen hos Amanda också. Hoppas ni har haft en bra dag och njutit av det fina vädret!
Postat av: kadiz.blogg.se

svar: Tack fina du! Jag kan tänka mig ett länkbyte, men vill veta hur många dagliga läsare du har. Kram!

2013-07-01 @ 17:29:10
URL: http://kadiz.blogg.se/
Postat av: veronica

Såg länkbytet ni hade gjort på Moas blogg, verkligen smart att ni gjorde de .. Jag kommer appslout bli en daglig läsare i din blogg :) KRAM!

Svar: Åh, gud vad kul att höra! Blir superglad, kramis :)
None None

2013-07-02 @ 14:10:20
URL: http://veronicawallgren.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback