counting stars.

Hej fina ni! Vaknade vid 11 och gick då upp för att göra frukost. Sen satte vi oss i min säng och började kolla på nya avsnittet av PLL, så bra! Efter vi kollat ett tag åkte vi och mötte Amanda för hon hade min kamera. Kort där efter åkte Milli hem och jag kollade klart på avsnittet och somnade efter, var så trött. Sov till 3 och såg då att vädret var fint så gick ut och la mig i kanske 10 minuter, haha wow. Nu har jag precis ätit en tidig middag pga jag och mamma var sjukt hungriga. Åh vad gott det var, helt sjukt. 
 
Ikväll ska jag träffa Linnéa, Amanda och Jenny! Vi ska vara hemma hos någon och bara umgås. Vi planerade att vi ska köpa en massa goda frukter och bär, sitte ute med ljus, prata och kanske sätta på film eller något. Låter hur mysigt som helst. OIklart vart vi ska vara än så får ta och smsa dom snart så vi kan bestämma. Hoppas ni har haft en bra dag, kram

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback