Bekännelser

- Jag älskar gamla låtar, åh bästa.
- Jag äger 1 par klackskor.
- Vill ha min marabouchoklad kylskåpskall, då är den som godast.
- Mitt hår växer aldrig så jag kommer aldrig få så långt jag vill. Bara gilla läget.
- Gillar bara jordgubbssylt. Inte hallon, björnbär eller något annat äckligt.
- Skulle jag få välja att operera en kroppsdel så skulle jag göra mina läppar större. Isåfall så det ser naturligt ut.
- Trodde jag skulle jubla när jag slutade lyckeby men var typ tvärt om.
- Jag ska åka utomlands med min mormor i slutet av sommaren.
- Jag skrattar ofta åt mina egna skämt, som för det mesta är hur tråkiga som helst.
- Jag gillar inte att vara ensam. Ibland är det skönt men sitta hemma en hel dag ensam gör mig typ depp.
- Jag älskar kalla pankakor och plättar.
- Ord/mening ag säger väldigt ofta till det mesta är: fan va party
Postat av: Julia

OMG! Min mjölkchoklad måste också vara kall! Asgott då! :D

2013-08-06 @ 15:55:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback