A lot to do

Tjena allihopa! Somnade såklart när jag och Julia kollade film, standard. När den var slut så skulle Julia tyvärr åka hem *snyft*. Då åkte jag nästan på en gång hem till Linnea för hennes mamma skulle hjälpa mig att sy in en tröja. Den blev jätte bra verkligen! Nu är jag hemma igen och ska snart sätta igång med allt jag måste göra ikväll. Det är packa inför skåne och haverdal, städa mitt rum och hela nedervåningen, träna, duscha och sen tänkte jag göra en masssssa tidsinställda inlägg till bloggen. Då jag kommer åka bort i 2 veckor och 5 dagar kan det vara skönt att ha inlägg jag kan publicera från mobilen för kommer ej ha tillgång till data eller internett. Bra va? Då kommer ni få lite andra inlägg än bara vad jag gör på dagarna! Puss
Postat av: Minna

Helt sjukt vad fin du är :)

2013-06-30 @ 19:49:46
Postat av: Nathalie

SV; hehe taack! :)
kram

2013-06-30 @ 21:00:26
URL: http://nathalies.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback