Tältat på stranden

Godmorgon eller ska jag säga goddag? Igårkväll bestämde några av oss att tälta på stranden. Vi kom iväg rätt sent så det var mörkt när vi skulle sätta upp tältet. Och att det blåste som fan underlättade inte direkt. Men tältet kom upp tillslut. Vi satt och pratade, berättade spökhistorier (standard), lyssnade på musik, åt massa gott osv. Supermysigt. Vi vaknade någon gång efter 11 vilket jag verkligen inte trodde. Men brukar liksom vakna sjukt tidigt i tält. Sen tände vi (eller grymma jag) en brasa som vi satt runt. Nu är vi hemma och ska käka något, duscha osv. Känner mig så ofräsch.. Vet inte vad som händer idag helt så återkommer senare, puss

Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte göra ett inlägg nån gång där du tipsar om appar till iphone som du har eller gillar! Kram!

2013-07-10 @ 16:19:49
Postat av: juliah

Så fin blogg!

2013-07-10 @ 20:17:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback