hade mina tårar varit av guld så skulle jag vara miljonär

Ställde klockan i morse för att träffa Victor, Adam och Kalle. Vi var hos oss ett tag och sen drog vi till Margits kiosk och satt där. Dit kom även Nisse och Hampus. Sen drog vi till Kalle där vi "fikade lite", spelade fotboll osv. Efter det drog vi hem till oss och det var dags att säga hej då till Victor. Alltså shit vad jobbigt det var. Hade kramkalas i över en halvtimma och grät konstant i 2 timmar.. Vi har kommit så sjukt nära varandra och jag kommer sakna honom så jäkla mycket. Jag och Amanda ska försöka komma hit på höstlovet eller jullovet och så får dom komma till oss för ett helt år kommer inte gå. Verkligen inte.
 
Ikväll ska jag och Amanda bara ta det lugnt. Fet behöver vi. Vi hade tänkt att köpa pizza för orkar inte laga något. B&J glass har vi också och den kommer gå åt ikväll kan jag säga. Vet ej om jag kommer blogga mer idag men ska försöka, beror på humöret. Ha det bäst, puss
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback