Myskväll med familjen

Hej på er! Idag vaknade jag vid 10 ungefär och var barnvakt. Sen på dagen var jag bara hemma med familjen, bakade bullar och fixade med en del grejer. Senare så träffade jag superdupersaknade Natalija och Julia. Alltså åh, saknat dom så. Vi gick en liten promenad (okej typ 100 meter) sen satte vi oss på en bro och pratade massa. Sen var det dags för mig att gå hem för att äta. Nu ska jag ha myskväll med mamma och Julia för Julia åker till Norge imorgon. Senare mot kvällen ska jag träffa Natalija, Julia, Kalle och Tim tror jag. Och angående att jag inte bloggat mycket idag eller senaste dagarna är för att det har hänt lite grejer och måste ta itu med det. Har då inte tid eller lust att blogga. Men kommer blogga så fort jag känner för det så får vi se hur mycket det blir. Antingen blir det flera inlägg om dagen eller kanske bara 1. Aja, men vi hörs när vi hörs helt enkelt. Puss
Postat av: Anonym

Älskar din blogg! du är så fin!

2013-07-30 @ 15:39:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback