A fear of falling

Godmorgon finisar! Hur mår ni? Själv mår jag helt ok. Jätteont i halsen och är snorig, fan. Igårkväll efter att jag, Julia och mamma hade haft mys så gick jag ut för att träffa Julia, Natalija, Kalle, Johan, Tim, Eric och Marcus. Vi gjorde inte så mycket förutom att sitta och prata. Kom hem lite efter 2 och gick då dirket och la mig. Vaknade för ett tag sen och har typ bara kollat tv, varit inne på datan osv. Är så seg så får se om jag hittar på något idag. Måste liksom ta det lugnt för vill inte att förkylningen ska bli värre. Ikväll kommer Amanda hem från Turkiet, åh längtat. Ska förmodligen träffa henne då, eller jag tänker göra det. Hon har inget val haha. Ja, vi hörs under dagen, kramis

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback