Jag är tillbaka

Har inte bloggat på 2 dagar men det är för det har hänt en del grejer som varken gett mig ork eller lust till att blogga. Anyway, igår sov jag hemma hos Dessie. Vi åkte till Max och köpte middag vid typ 10, fysatan vad gott det var. Åt framför en film och höll nästan på att somna, båda var helt slut. Sen kom Anton och Jonas till oss och vi snackade lite. Sen typ vid kl2 så åkte vi med dom med deras moppar och epor lol. Kom hem vid 3 ungefär och då somnade vi direkt.
 
Vaknade vid 12 och gick då ut i solen och åt frukost. Sedan har hela dagen bestått av att sola på hennes veranda, skönt. Nu är jag hemma igen och ska snart ta en dusch. Ikväll har jag inga planer förutom att jag ska vara barnvakt till min syskon i en timme kanske. Så får se vad jag hittar på resten av kvällen. Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback