Hemma i Sthlm

Hola people! Gick upp vid 6 i morse för tåget gick klockan 8. Var så sjukt trött då vi kom hem runt 3 kvällen innan. Vi var först på stranden och träffade lite folk och sen gick alla hem till en kille. Chillade mest osv. Sen sa vi hej då till alla. Sjukt jobbigt. Känns så tomt nu att ha åkt. Mer om det sen, tänkte göra en sammanfattning och sen kommer en video som jag och Amanda har gjort under tiden vi är där. Ska bara fixa ihop den oså imorgon. Så den kommer förmodligen upp då! Är fett taggad haha. 
 
Nu är jag med min syster iallafall och har varit det sen jag kom hem. Vi har haft lite catchup talk, jag har målat hennes naglar med gellack osv. Vi ska vara till lite senare ikväll för vi har inte träffats på ett tag och imorgon åker hon till Rhodos med hennes kompisar. Sen ikväll ska jag träffa Linnea och kanske någon annan, får se. Inte träffat någon här hemma på 3 veckor typ så ska bli jätte kul. Ja, det är planerna för resten av dagen, puss
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback