Hangover maraton

- detta måste vara den godaste glassen som skapats
 
Nu har vi precis kollat på Hangover. Vendela och Rebecka gick någonstans mitt i så det är bara jag och Amanda kvar. Nu hade vi tänkt att kolla yttligare några gånger på deras nya musikvideo, eller det kommer säkert bli en hel del gånger haha. Får liksom aldrig nog. Efter ska vi kolla på Hangover II och III hade vi tänkt, kommer säkert somna under tiden så vi hörs imorgon, godnatt! 
Postat av: Emma

åh jag bara älskar att den finns i sverige nu.. Åt den när jag pluggade i usa, MASSOR! men när jag kom hem fanns den inte. Åhh den är så god!! (:

Svar: ja vet åh den är så hilma god! :)
None None

2013-07-25 @ 09:27:55
URL: http://turnt.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback