Tomorrow's christmas day

Hej på er! Julafton imorgon vilket känns helt sjukt. Har ingen som helst julkänsla i kroppen som jag gissar på ingen annan i Sverige har för tillfället. Att det inte är något snö suger ju rejält men vad ska man göra liksom? Aja, tänkte berätta lite kort om de senaste dagarna.

I torsdagskväll var jag ju hos Elin med massa tjejer. Vi hade det jättemysigt, pratade osv. Jag somnade mot slutet när vi satte på en film, haha standard. På fredagen gjorde jag inte så mycket förrens det var kväll då jag och Amanda drog på en fest hos hennes klasskompis. Där var det mest folk från hennes klass men även lite andra, lyckad kväll iallafall som avslutades hos Amanda. Sen var det lördag och jag & Amanda tog det mest lugnt hela dagen. Senare kom Linnea och vi fixade oss inför kvällen. Först åkte vi till en kompis från skolan och där var vi några stycken. Sen åkte jag och Linnea efter ett tag till en kille där vi var hela kvällen. Kom hem vid 5 ungefär och somnade dirket, helt död. Vaknade vid 11 dagen efter och på dagen firade vi Milla som fyllde 4, skrutt. Några från läkten var här osvosv. Mot kvällen bar det av mot Linnea där jag, Amanda, Felicia och Linnea såklart hade myskväll. Kollade totalt på 3 filmer, åt massa gott osv. Jag sov kvar där och jag, Linnea och hennes lillasyster kom inte i säng förrens 3-4 efter mer filmtittande, matlagning, mycket skratt och prat. Blev väckta sen av Linneas pappa och låg kvar i sängen tills han kom in med en vatten spruta för att vi skulle gå upp, haha dog. Vi åt frukost, handlade gran och sen var det dags för mig att dra hem. Träffade sen Johanna vilket var ett tag sen så det var kul. Vi åkte till Tyresö för att hjälpa Johanna att dela ut några tidningar, kollade lite i centrum för att köpa det sista innan jul. Efter åkte vi hem till mig, lagade en supergod middag och satt och pratade. Mys. Hon gick för ett tag sen och jag har precis duschat och sitter nu framför datan. Kvällen spenderas med mamma. Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback