Tell the devil I said hi when you get back to where you're from

Godmorgon allihopa! Riktigt upptagen dag igår så det var därför jag inte hann blogga. Kan möjligtvis hända igen i veckan då jag har så mycket att göra, bla plugg.. Men efter skolan igår så åkte jag direkt med mamma och tog nytt pass, HAHA säger jag bara. Så ful blev jag. Efter det gick vi till banken en snabbis och sen hem för middag. Efter middag pluggade jag bara och sen tränade jag lite framför Morden i Sandhamn. Bästa<3 
 
Nu ska jag strax åka till skolan, 1 timme tidigare faktiskt med Amanda. Vi känner att vi behöver plugga till så mycket och gör det bäst i skolan så vi tänkte passa på då båda börjar sent idag. Fett duktiga jag vet. Efter skolan blir det nog mer plugg, beroende på hur mycket jag gör och hur färdig jag känner mig. Sen dans ikväll!! Sista showdancen innan uppvisningen, gash. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback