Några av de senaste dagarna

Åt vänster är jag och mina buddies i skolan i fredags efter att ha hittat bästa pennorna. Sen till höger är jag, Emma, Amanda och Johanna innan fest. Var även Felicia, Linnea och Andrea. Kvällen var rolig men rätt kort. Sov hemma hos mig med Andrea sen. 
 
Pepparkaksbak med gosisar hemma hos Evelina. Efter vi bakat så satte vi oss och åt på en pizzeria. Mycket mumsigt.
 
På kvällen vart det utgång med Filippa, Frida, Tove och Mira. Riktig trevlig och rolig kväll med bra folk. Vi slutade hemma hos Tove där alla somnade väldigt snabbt. Vaknade dagen efter och åt frukost, kollade julkalendern osv. Mys!
 
Lite egopics på mig från i söndags. Riktigt seg söndag, var så äckligt trött. Gjorde iallafall inte så mycket förutom lite plugg (?), åkte till kussinerna en snabbis och somnade vid 9. Behövligt och otroligt skönt. 
 
Detta var i från i tisdags som spenderades med Johanna. Vi pluggade hos henne, åt middag där och sen bestämde vi oss för att dra hem till mig för att träna. Duktiga flickor! Det gick bra och fick träningsverk haha.
 
Ena bilden är ifrån igår när jag precis klippt mitt hår. Så sjukt kort blev det. Sen andra bilden är ifrån idag. Börjar vänja mig lite med så kort och tycker det faktiskt inte är så fult. Håret känns iallafall så sjukt friskt nu, åh. Från och med nu ska jag ta hand massor om mitt hår! 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback