Long time no see

(min middag idag wiho love sushi)
 
Jag är så dålig jag vet. Har haft mycket för mig ja, men har faktiskt kunnat blogga ibland. Ena sidan känner jag mest orkar inte, det gör inget, jag bloggar när jag har lust osvosv. Men andra sidan känner att jag gör er besvikna. Jag ser ändå på statistiken av väldigt många av er fortfarande går in varje dag och hoppas på en inlägg. Så FÖRLÅT. Tänkte försöka slänga in några inlägg om dagen nu, ungefär 2 iallafall. Hur låter det? Tänkte att nu mot lovet/jul/nyår osv vill jag ändå försöka blogga för det är så kul att kolla tillbaka på vad man gjorde, bilder, ja ni fattar. Men mycket för er skull också. Tänkte göra ett inlägg strax med bilder och lite text om de senaste dagarna, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback