Lista 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, var på konsert i London, gick ut nian, började gymnasiet osvosv.  
Höll du några av dina nyårslöften? - Kommer helt ärligt inte ihåg mina nyårslöften, om jag ens hade några. I år ska jag skriva ner dom faktiskt!
Dog någon som stod dig nära? - Nej tack och lov.
Vilka länder besökte du? - England, Turkiet, Spanien, Norge. 
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? - Utomlandsresa med vännerna!!
Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? - Tror inte att det finns något speciellt datum utan det är isåfall speciella minnen jag kommer minnas. 
Största misstaget? - Att ha hemmafest typ haha. 
Bästa köpet? - iPhone 5!!
Vad spenderade du mest pengar på? - Typ mat eller kläder.
Gjorde någonting dig riktigt glad? - Haverdal 100 gånger om och såklart mina fina vänner.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? - Wake me up, Heart attack, Realise me, Trumpsta
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - I början av året typ samma men nu på hösten/vintern har jag varit mycket gladare!
Vad önskar du att du gjort mindre? - Övertänka
Blev du kär i år? - Tyvärr nej. 
Har du sagt ”Jag älskar dig” till någon? - Ja det har jag! 
Favoritprogram på TV? - Paradise Hotel wiho
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - Nej inte vad jag kommer på. 
Något du önskade dig och fick? - Att trivas i min nya skola och få massa nya fina vänner
Något du önskade dig men inte fick? - Kääääärlek. 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013? - Min födelsedag spenderades med mamma och Amanda, vi mös hemma med god mat osv. Firade sen helgen efter med tjejmiddag och fest!
Hur skulle du beskriva din musikstil år 2013? - Väldigt mycket lugna låtar och house tror jag det heter!
Vad fick dig att må bra? - Vänner, sommaren, att börja gymnasiet.
De bästa nya människorna du träffade? - Linnea, Felicia, Johanna (Iallafall började umgås med) och tjejerna i klassen, big love. 
Största förändringen hos dig själv? - Blivit säkrare i mig själv. 
Vilka ser du som de största händelserna under året? - Lite tjatigt men måste ta och säga Haverdal igen!! Och även gymnasiet. 
Vad var extra dåligt med året? - Hm, att jag under vissa perioder mådde dåligt psykist, but that's normal I guess.
Vad var extra bra? - Vädret under sommaren var fan bra, 
Vad skrattade du åt? - Jadu det är mycket!
Vilken låt grät du till? - "Some die young" - Gavin Mikhail
Lärde du känna några nya människor? - Ja masssoooor!
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ja deet tror jag verkligen!!!
Vem har du umgåts med mest? - Amanda  ♥
Har du haft ett förhållande under 2013? - Nixxxx
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? - Pojkvän.
Vad vill du säga till dig själv inför 2014:

 
Postat av: Anonym

du åkte ju till london med vänner

2013-12-23 @ 12:34:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback