I wont let another minute go to waste

Hej babes! Igårkväll kom Linnea till mig och vi låg mest och snackade. Sen senare mot kvällen/natten bestämde vi oss för att kolla på Shrek, så jäkla bra. Så vi gjorde lite att äta och bänkade oss framför tv:n med kuddar och filtar. Gos. Blev väckt imorse då jag skulle vara barnvakt. Efter det så hämtade mormor mig och körde mig till min morbror för att jobba. Det gick fortare än vad jag trodde så är redan hemma faktiskt. Nu sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag skriver inköpslista. Ska nämligen ha tjejmiddag imorgon på nyår, taggaaaa. Kan inte fatta att det är nyår redan imorgon. Taggad som fan inför det nya året. Men måste fortsätta nu, puss hej

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback