Hello December

Första december & första advent, herregud. Tiden har gått så äckligt fort. Dock känns det inte som 1 dec för solen skiner och det är inte ett tecken ens på snö än så länge. Men men. Vaknade för en halvtimme sen ungefär och Amanda har precis åkt hem. Nu ska jag käka frukost och sen ska jag hjälpa till en hel del här hemma. Städa huset, julpynta, förbereda massa inför när släkten kommer i eftermiddag och sen måste jag hinna plugga emellanåt vilken jag inte har en aning om hur jag ska klara det. Har engelskaprov imorgon och spanskaprov på tisdag.. Mitt senaste spanska prov fick jag F på, första f:et haha. Men jag förstår ju inte ett piss så det är inte så konsitgt. Det jag ville komma fram till var iallafall att jag måste plugga som fan till det provet och vet att jag inte kommer ha tid för det.. Iallafall, måste sluta nu så vi hörs senare idag. Kramis

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback