Fredag



Hej babes! Fredag den 13:e idag, har faktiskt märkts. Otur otur otur. Började med att hela gröna linjen var avstängd så tog över en halvtimme att komma från gullmars till skolan. Var sjukt stressad för hade redovisning första lektionen. Den gick bara bra iallafall, sa lite fel några gånger men sånt händer ju!! Otur nummer 2 då, hade världens längsta håltimme men stannade kvar i skolan då vi hade engelska sen, men nej precis innan den ska börja så får vi reda på att lektionen är inställd. Över 3 timmar i skolan for nothing.. Efter skolan åkte jag och Tovis iallafall till stan för att handla julklappar. Gick super för båda!! Sen till otur nummer 3, missuppfattade massa bussar och gick typ genom halva stan pga att jag inte kunde komma hem genom gröna linjen så det tog nästan 2 timmar för mig att komma hem.. Men men, Amanda kom iallafall till mig och vi käkade, kollade julkalendern och tränade lite dans. Nu är vi påväg till genrep inför dansuppvisningen imorgon, sjukt taggad. Vi får väl se hur det går att dansa då, med tanke på all otur.. Haha. Puss 
Postat av: Anonym

OMG vart är tröjan ifrån?

2013-12-15 @ 20:50:13
Postat av: Clara

vilken storlek har du?

2013-12-15 @ 20:50:45
Postat av: Anonym

är tröjan ny? assss fin!

2013-12-15 @ 20:51:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback