å jag vet att allt är falskt och bedrägeri men det struntar jag i för vi dansar och du har så mjuka läppar.

Jag suger, helt totalt. Jag vet. Anyway, har haft ett underbart lov hitills. Firat jul, fått massa fina saker och penger, sovit hos Linnea, kollat på Perks of being a wallflower för första gånger vilket var bland den bästa filmen jag sätt, åkt till mellandagsrean med Linnea, festat litegrann medd sjukt underbara människor, sovit hos Evelina, sovit över och åkt till nacka forum med Amanda, införskaffat en hel den nya saker, träffat Amanda och Linnea Bäckström och haft catch up talk osvosv. Livet rullar på och jag mår bra. Ska försöka (vet att jag säger det fööör ofta och börjar själv bli trött på det) blogga lite bättre nu framöver. FÖRSÖKA. Så får vi se hur bra det går, okej? puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback