Tjugonionde augusti

Hej på er! Värsta skoldagen avklarad då. Eller västa och värsta, tidigaste dagen och tråkigaste lektionerna + 2 timmars lunchrast som kan vara skönt men. Gjorde det iallafall bra då jag och några tjejer i klassen drog till Wayne's Coffie och fikade. Vi satt och pratade där i över en timma, hur mysigt som helst! Efter skolan så mötte jag Linnea och hennes syster vid medis och vi gick till eff café där dom åt. Sen gick vi i lite affärer (fick med mig en tröja faktiskt) och sen åkte jag och Linnea hem till mig. Supermysigt här med!  Nu är jag hemma hos Amanda och vi ska strax gå ut med hundarna. Fick alltså sova här för mamma, wieee. Vi har planerat PLL kväll samt ta igen dom missade Idol avsnitten. Jättelyckad dag faktiskt med ett bra avslut. Är väldigt glad också hihi, längtar till helgen massor och allt känns bara bra! Men vi hörs, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback