Thorén Business School

Ja, då var förtsa dagen avklarad i mitt nya gymnasium och jag måste säga att jag är grymt nöjd. Åkte dit med Amanda, Daniel och sällskapade även med några Värmdö buddies. Kom dit och blev indelade i klasser, kände absolut ingen. Men sen visade det sig att Diana och en tjej som heter Natalie som jag kände litegrann gick i samma klass. Är iallafall nöjd med klassen också, väldigt mycket trevligt folk! Dock är vi 30 tjejer och 4 killar.. Men men, annars har dagen bestått av att lära känna klassen framförallt (även träffat en hel del i andra klasser), få reda på lite mer om de kommande dagarna, fått busskort osv. Är iallafall jättenöjd med mitt val och tycker detta ska bli skit kul. Längtat efter en förändring!
 
Efter skolan så gick jag, Amanda, Daniel och Markus lite på stan, jag hämtade ut en ny mobil (iPhone 5!!) och sen slutade det med att vi satt på doken. Nu är jag och Amanda hemma hos henne och ska lägga oss och kolla GG. Kommer säkert somna då jag är sjukt trött. Aja, vi hörs senare idag, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback