Thank god it's friday

Hej på er! Äntligen fredag och äntligen helg. Dagen har varit bra, vi fick lite information i klassrummet, åt lunch och sen gick vi till någon aula för att kolla på en föroläsning. Trodde det skulle vara sjukt tråkigt och att man skulle somna då det skulle hålla på i 1,5 men det var faktiskt väldigt kul. Han som höll föroläsningen var sjukt skön, alltså gud vad alla skrattade. Anyway, är hemma nu iallafall och har nyss käkat och sitter nu framför idol repris. Om ett litet tag så ska jag åka till mormor och morfars lanställe för det är släktmiddag där. Efter maten ska jag åka hem igen och fixa mig iordning. Ikväll blir det fest och förmodligen sover jag hos Diana, vi har inte bestämt helt än. Så det ska bli kul, lära känna lite nytt folk oså! Ja, det var planerna för resten av dagen, puss
Postat av: Anonym

Diana, Natalijas bästavän? Känns det inte konstigt att vara med henne?

2013-08-23 @ 16:26:34
Postat av: Cilla

Sv; Tack så mycket, du med verkligen!
Sugen på ett bloglovinbyte? :)

2013-08-25 @ 09:22:40
URL: http://fashionandphotos.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback