Svar på en fråga

Fick en fråga om jag kunde beskriva de närmsta killarna från Haverdal. Tex hur dom är, vad som är typiskt dom, varför vi blev så bra vänner och även lägga upp bild på dom. Så ja här har du!
 
Alla killarna där är sjukt snälla osv men de som är närmast och som vi är mest med är nog Calle, Victor och Adam. Vissa av dom andra är också nära men bestämde mig för att välja bara 3st så det inte blir för långt.
 
Calle är alltid glad och verkligen rolig att vara med. Han är väldigt social och även populär bland min släkt/familj hehe. Vi har nästan precis samma humor och brukar alltid reta varandra och säga elaka saker (speciellt elak brukar han vara mot mig) haha. Typiskt Calle är kalla mig blek (internskämt), träsk, säga "ska du skita i", vilja ha massage osv. Varför vi blev så nära vet jag inte. Vi lärde känna varandra förra året, alltså senare än vissa andra, sen så liksom klickade vi. Pratade även väldigt mycket hela året på facebook, skype, sms osv så på så sett blev vi närmare. Litar även på honom till 100%. Vet att det jag säger till honom stannar hos honom. Han är iallafall en underbar kille och är verkligen jätteglad att jag lärt känna honom. Min älsklings slyna<3
 
Victor är en så hilma bra kille. Glad, snäll, omtänksam, rolig och trivs i hans närhet. Samma som med Calle så har vi samma humor, alltså att skämta på varandras bekostnad. Går inte en timme utan att vi sagt något "elakt" till varandra haha. Victor kan jag prata med allt om och vi kan gå i timmar och prata om både viktiga och oviktiga saker. Han är nog den som vet mest om mig, min familj osv (av dom killarna) och tvärt om. Typiskt Victor är att även här kalla mig blek, skryta om hur brun han är, snacka om mat som om han vore mästerkock, ta ens solbrillor osv. Victor var en av de två första som vi lärde känna så har varit mycket med honom och då blivit bättre och bättre vänner. Även han är jag jätteglad att jag lärt känna, bästa du.
 
Adam är verkligen jättegullig. Han är alltid på bra humör, rolig och går konstant runt och sjunger. Vi har bara träffats en gång innan för tre sommrar sen och så var det nu (de två senaste veckorna vi var där). Men det känns som om vi känt varandra mycket längre då vi var med honom väldigt mycket. Typiskt Adam är som jag sa innan, gå runt och sjunga, sätter på låtar hela tiden, säga "fan vad osköna ni är", han kan aldrig ligga still eller vara tyst osv. En kille med mycket energi helt enkelt. Är så glad att vi matchade ihop veckorna den här sommaren så vi kunde lära känna honom bättre för han är verkligen en rolig kille som man har kul med! 
Postat av: Anonym

gulligaa, vem tycker du är snyggast av dem?

2013-08-09 @ 01:44:36
Postat av: Anonym

Hur gammal är Adam? :)

2013-08-09 @ 17:42:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback