Question & Answer

Vart köpte du odd molly tröjan och hur mycket kosta det? :)
Svar: Vet inte vilken du menar men den blåa köpte jag på Stocholms Quality Outlet och kostade 400kr och den andra köpte jag på Mathilde i PK huset och den kostade 600kr :) 
 
Vart kollar du på pll?
Svar: Antingen laddar jag ner på Thepiratebay.org eller på någon online sida. Sök på avsnittet på Google så kommer det upp!
 
vet att inlägget inte har någon koppling med det jag ska fråga men jag kör på. 
Kan inte du lägga upp en bild på var och en av dina "närmaste vänner" från haverdal och skriva lite om dem som t.ex. hur dem är, vad som är typiskt dem och varför ni blev så närma kompisar? typ adam,nils, alex och calle?
Svar: Kan göra det i något inlägg senare för måste hitta bild, tänks lite osv!
 
hur mycket fick du betala för den ljusrosa långärmade odd molly tröjan? snälla svara i ett inlägg! vore superduper tacksam!
Svar: Tror du menar den vita och den kostade 600kr!
 
Hur gammal är Victor? :)
Svar: Han är 97:a :)
 
Är det er läärare han med keps? :P
Svar: Ja, eller han var inte riktigt vår lärare men. Även han blonda i svart t-shirt!
 
vilket bad var ni på?
Svar: Schweizerbadet
 
När blir natalija klar med sin blogg
Svar: Hon är klar --> Natalijamarkulic.blogg.se
 
Är det en riktig tatuering på första bilden? :)
Svar: Nej det är en hennatatuering eller hur det stavas :)
Postat av: ebba

Fin blogg och allt bra? Kika gärna in på min blogg

2013-08-07 @ 22:47:39
URL: http://ebbabomaan.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium blev det?:)

2013-08-08 @ 00:06:35
Postat av: Anonym

Vad menar du med riktiga :)

2013-08-08 @ 02:13:16
Postat av: Anonym

Swefilmer
Är onlige gratis med pll avsnitt titta där mke lättare än att ladda ner ;)

2013-08-09 @ 23:32:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback