Kvällen

- otroligt hemska bilder jag vet men hade inga andra
 
Tänkte berätta lite om gårdagen. När jag och Amanda var klara så sprang vi till bussen (som vanligt..) och på bussen mötte vi även upp Rebecka. Åkte till medis sammtidigt som vi catchade up lite. Väl framme vid bion så träffade vi lite vänner av en slump och stod och pratade med dom tills bion började. Och nu till filmen, det var sjukt bra. Alltså satt och log typ hela filmen, fick en del glädjetårar, skrattade massor osv. Man blev verkligen glad av filmen och stolt, sjukt jävla stolt. Rekommenderar den iallafall även fast ni kanske inte gillar dom. Kan vara lite kul att se ändå ellerhur? Filmen slutade lite efter 10 och då begav vi oss hem. På bussen hem träffade jag Jenny så vi satt och snackade hela vägen hem, då vi bor vid samma busshållsplats. När jag kom hem duschade jag lite fort och kom i säng vid halv 12. Inte det bästa då klockan var ställd på halv 6 i morse då vi börjar 8.. Torsdagar kommer nog inte vara min favvodag framöver. Äckliga lektioner och tidig morgon. 
 
Kan även passa på att säga vad jag ska göra idag. Efter skolan så kommer förmodligen Linnea vänta utanför och så ska jag vara med henne. Sjukt länge sen verkligen, innan Spanien någon gång (?) så det ska bli jättekul att träffa henne igen! Vet inte riktigt vad vi ska göra med det bestämmer vi nog då. Ska vara med henne fram till 5 eller så och sen ska jag träffa Amanda och om jag får för mamma så sover jag även hos henne. Hoppas, vi ville igår men insåg att det kanske inte var det bästa då vi skulle komma hem sent från bion och att jag börjar såpass tidigt idag. Aja, vi hörs under dagen, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback