HEMMA FRÅN MALLIS

Kom hem inatt, runt 04:00. Packade då upp allt, duschade och la mig i mitt älskade saknade rum som även mamma fixat lite i (bilder kommer sen). Så fint blev det!! Åh, känns verkligen jätte skönt att vara hemma och är nu jättetaggad inför kommande vecka (gymnasiet bla.). Hade iallafall det jätteskönt på Mallorca med mormor. Tog det lugnt, solade, badade, åt god mat, massa snacks hehe osvosv. Alltså det var verkligen sjukt varmt där, över 30 grader på dagen, så en hel del bad i det korallblåa perfekt svalkande vattnet blev det. Väldigt fint var det också, åh! Så tack mormor igen för resan, verkligen!! Nu har jag precis ätit nybakt bröd som mamma gjort och ska strax träffa Amanda F. Efter det ska jag även träffa bästavän! Saknat båda tjejerna så mycket. Ska även träffa Kalle ikväll osv så denna dag kommer alltså bestå av att träffa vänner, åh. 
 
Känns väldigt bra att vara tillbaka på bloggen också. Saknat det så. När jag åkte och första dagarna jag var där så höjdes även statestiken vilket gjorde mig jätteglad med pga min dåliga bloggning där nere så försvann de tyvärr.. Men nu är jag tillbaka igen och ska köra all in. Kanske har en ny headerbild som jag vill ha och ska även ha photoshoot imorgon eller tisdag så ska verkligen försöka göra klart ny design innan gymnasiet (onsdag). För vill ha ny start och nytt och fräscht på bloggen! Anyway, har en del att fixa nu, ska även smsa Amanda att hon kan traska över till mig nu! 
 
Avslutar med några av bilderna från Spaninen! Fler bilder kommer komma upp då och då på bloggen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback