Gårdagen

Åkte till kräftskivan med släkten vid 5 ungefär. Det var väl kul, gilar dock inte kräftor så det fick bli grillat för min del. Var där till strax efter 9 och vart då hemskjutsad. Hade 10 minuter på mig innan bussen till gullmars gick så slutade med att jag fick kasta på mig några kläder, sminka mig på bussen och låta håret va.. Mötte iallafall upp Diana vid gullmars och sen tog vi sällskap av några andra till festen. Vädligt lyckad kväll, trevligt folk verkligen. Kul att det var så många från Thorén så man kan lära känna lite nytt folk! Vi kom hem klockan 5 efter två timmars otur.. Men men, det löste sig iallafall!!
 
Vaknade strax efter 11 och satte oss då ute i solen med lite frukost. Har bara chillat hela morgonen, skönt. Ska hem om en stund och duscha, åh ska bli så skönt för känner mig verkligen ofräsch. Sen ska jag ha myskväll med älskade Amanda hela kvällen framför Gossip Girl med massa gottis. Känner att det sitter sjukt bra just nu! Hörs senare, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback