we can´t stop

Hej babes! Igår hade jag fullt upp hela dagen därav dålig uppdatering. Efter jag och Natalija käkat frukost så drog hon och jag åkte till Haninge C med Vendela. Vi köpte hårfärg till henne och åkte sen hem till mig för att färga håret. Alltså kan ni fatta att jag färgade hennes hår?! Aldrig någonsin färgat någons hår eller hade knappt någon aning om hur man gjorde. Men det vart fett bra (tycker jag iallafall hehe). Sen käkade vi middag hos mig och fixade oss sen inför kvällen som spenderades med massa olika vänner!
 
Idag vaknade jag upp hos Natalija och vi åt frukost framför nya PLL avsnittet, åh så bra. Senare mötte vi upp Amanda och pratade. Kom precis hem och böt till myskläder för ska iväg till Amanda F. Vi ska mest ta det lugnt och umgås, ät glass, pannkakor osv. Känns som att det passar perfekt idag! Men vi hörs under dagen, kramis

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback