Dear sunday

Godmorgon på er! Kom hem igår strax efter 4 och åt middag nästan direkt. Sen la jag mig i sängen och somnade faktiskt för jag var så himla trött. Efter 2 timmars sömn så kom Amanda och vi hade myskväll, åt chips samt en äcklig Ben & Jerry glass, pratade, gav varandra massage osv. Somnade hysat tidigt för båda var helt slut. Vaknade lite efter 10 och har sen dess duschat, fixat mig och är nu klar för en eftermiddag på stan med Amanda. Har en hel del som behöver köpas! Väldigt fint väder idag också, det gillas. Vi hörs när jag kommer hem, puss
 
Postat av: Nora

Menar du inte sunday?

Svar: ups, jo självklart gör jag det!
None None

2013-08-25 @ 13:45:44
Postat av: Anonym

kan du inte skriva vid bilderna var de kläder du har på dig kommer ifrån? grym blogg! kram.

2013-08-26 @ 22:25:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback